08 December 2010

Rugby??? hehehe...


Assalamualaukum...

ni dia team aku... The King ngan The Prince.. ('',)

pejam celik,pejam celik kt cini gak aku.hahaha...xdo la pape..ni saja nk lepas rindu n nk gtaw betapa puasnya aku tgk team ni...
hm...akhirnya 3 thn tggu punya tggu bulan x muncul2..(dialog cita p.ramlee - seniman bujang lapok)..
3 thun aku tggu nk ada team rugby kt mktb...dan akhirnya....Alhamdulillah smpai 2 team hasilnya..1st tq kt En. B a.k.a. Cikgu Chot..beliau ni mmg terkonal kek nogori Sombilan ni...bab rugby dia no 1...penah den dok borak ngan org2 rgbi, beliau adalah pakar taktikal rugby untuk U18..pakar yg mcm mane.haaaaa..tu yg kita nk taw.hahaha....beliau mmg best la..merata aku follow beliau ni...nk cr pengalaman pasai rgby...huhuhu...hasilnya bnyak member n rujukan aku dpt...tq yo..t sey blanjo che minum nescafe tarik..hehehe...

ni la En B @nama sebonar ea Bisshukri Matrop a.k.a Cikgu Chot...

ni plak my team...
ni la player The King 2010...

aku bangga gile ngan team ni...kitorg champion CUP utk tournament di ground sndr..waaa....lagi la bertambah kepuasan..tahun akhir yg bole dikatakan aku berjaya la...berjaya yg mcm ne?haaaaaa...tu yg kita tataw..hahaha...
aku harap t bole kita wat reunion all boys lwn ngan team Jr..hahaha...pe yg penting Miejo ngan Ipen Ellah team kitorg.hahaha..like :) .....

kang kek bwh ni de gmbo sket...lyn r ek :

gmbo ni terbaek la bg aku sbb tu gmbo aku..hahaha...like gak...


b4 game slalu amek smangat..waa....one cheers 4 da King..haiyak..hahaha

aku, lelalai a.k.a Hadi ngan player br Kings Kleyton...

ni sket2 la...de masa n ketika den cito laie yo...

4 comments:

  1. aku paling macho...try aku ng mijo takkan penah dilupakan di Raja Melewar 10's. hahaha....

    ReplyDelete
  2. ahahaha...ado den kisah...wei thn dopan All Boys...amcm ade bran??

    ReplyDelete
  3. asl ang tade ek?hm..sbb pe ang tade?haaa..sbb tu yg kita nk taw tu..ahaks...

    ReplyDelete