06 December 2010

SLaMaT DaTaNG DuNia BLoGGer!!!

Lama sudah aku nk memblogkn diri ni...tp masa, keadaan n hal2 yg x dpt dielakkan membataskan prancanganku utkmemblogkn diri ni...hehehe...
apa lak tujuan ek?hm....bg aku, aku kalu bole nk kongsi apa yg aku lalui ngan cuba membuatkan aku minat terhadap penulisan dari hati ke hati...hm...ye kot..tp ni br permulaan...aku pun x reti sgt nk wat mende ngan buah hati baru ku nie....harap2 jd tempat utk aku luahkan n tempat tuk aku berkongsi....

nape tajuk blog ni Aku, Dia & Sesuatu???hm...sebab.......

aku ada kaitan dgn Dia....dari kaitan tu, muncullah sesuatu yang aku perlu n apa yg aku nk.... :)
ye ke?hm.. ntah la...hadoi...hahaha...

berbicara tntg perkataan HADOI ni, ada kisah disebaliknya..haaha...kisah lelama yg mungki aku luahkan dalam buah hati ku ni.. stay tune ye dlm simfonieyku.....


2 comments:

  1. welcom as a blogger:) nice..
    luv ya..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..tq..atas sokongan kamu..tggu dh renovate br akan di launching..hahaha

    ReplyDelete