04 August 2011

Suny! BebeNOR ....

Assalamualaikum...

lame bebenor...da dekat 7 bulan aku menyepi dr menulis...
nk kata bz??? ntah la...mayb x bz tp sibuk sket sbb...aku da bekerjaya :)

Alhamdulillah.....
aku da bergelar GURU a.k.a. CIKGU :)
seronok....dalam masa 7 bulan ni, kehidupan aku berubah..
berubah sgt...n yg palig ketara berubahnya lopeh rayo nnt..
aku da bergelar ketua keluarga...
Insyaallah doakan aku agar dapat buat yg terbaek n bertanggungjawab :)

x bnyak yg nk tulis sbb mood xde g...InsyaAllah nnt aku nk citer pasai kehidupan aku sepanjang 7 bulan yg besh :)

sekian..........

rindu angin berlalu ditiup..
bak tebuan terbang mencari madu..
bukalah mata..bukalah hati..bukalah minda...
agar dewasa pemikiran...
matured percakapan...
matang kelakuan...
disebalik kehidupan yg dipinjamkn...
moga menjadi pelakon terbaek disisiNya...

3 comments: