28 January 2012

Kehidupan 2012

Assalamualaikum...

hari makin lama berganjak...tp still ada hari Isnin....Selasa...Rabu...Khamis...Jumaat....Sabtu...Ahad...dan kembali la kepada Isnin semula....pastu ulang hari yang sama....
walaupon hari tetap sama....tp kita keno sedar yg umoq kita pon makin lama makin bertambah...
mknanya kita makin dewasa la...makin matang..makin TUA...hahaha...

8 januari 2012 umoq aku pon da masuk 25 tahun...hm...Alhamdulillah d beri Nya aku kesempatan untuk menjadi khalifah d muka bumi ni...syukur sesangat...

apa yg da berlaku sepanjang 25 thn ni????
hm...semestinya x sama mcm dl :)

aku da ada kerjaya a.k.a. bekerja....
aku da ada sikit aset a.k.a my sweet sour CHIFFONHANNY :)
aku de pendapatan bulanan :) .... alhamdulillah :)
target sebelom umur 30 tahun, aku nk de rumah sndiri :) ........ (planning kena elok2)...
n yg terbaru tp da lama pon....aku da berkahwin :) ....yeye ....
suma ni da tertulis...
harap d berkati n d rahmati olehNYA....amin :)

Secarik kata, sepatah bicara...
Buat tatapan dan renungan bersama...
Alhamdulilah bersyukur sangat kepadaNYA...
Dengan limpahan rezeki dan ketentuan Ilahi...
Moga dapat menjadi hamba yg dredhai :) ...


No comments:

Post a Comment